Roca Group, световният лидер в проектирането, производството и маркетинга на продукти за банята, приключи финансовата 2022 г. с оборот от 2,092 млрд. евро, което е с 1,9% повече от 2021 г., въпреки спада в нивата на търсене, дължащ се до голяма степен на увеличаването на цената на енергията, повишаването на инфлацията в световен мащаб и, от друга страна, негативното въздействие на оттеглянето на инвестициите в Русия. Групата получи нетна печалба в размер на 42 млн. евро, запазвайки тенденцията си на растеж, благодарение на непрекъснатото подобряване на ефективността на производствените си процеси, прилагането на гъвкави бизнес операции, приспособими към различните местни нужди, и прилагането на политики за намаляване и контрол на производствените разходи. Печалбата преди лихви, данъци и амортизации (EBITDA) достигна 356 млн. евро, което се равнява на 17% от оборота.
В еволюцията на продажбите значителен е ръстът, постигнат в Бразилия, Индия, Китай, а също и в Испания, която поддържа устойчив растеж от 2014 г. насам - с изключение на последиците от Covid през 2020 г.
Главният изпълнителен директор на Roca Group, Алберт Магранс, подчерта, че "в една толкова сложна година като тази, нашите професионалисти вложиха своя професионален опит и усилия, за да продължат растежа на компанията". Той също така подчерта, че "нетните активи са нараснали до 1,7 млрд. евро, което отразява финансовата стабилност на групата, основаваща растежа си на самофинансиране чрез реинвестиране на печалбата".