Vincent Gregoire

Vincent Gregoire

Философията му e интердисциплинарна и не спазва строгите граници, разделящи сферата на модата, красотата, културата, архитектурата и проучването на пазара.

Винсент Грегоар е завършил дизайн и вътрешна архитектура и е участвал в създаването на колекции от аксесоари и комплекти за модни ревюта за различни фирми преди да започне да работи с френската декораторка Aгнес Комар. През 1991г. започва работа в Агенция "Нели Роди", занимаваща се с проучване и предвиждане на тенденции и стилове, и в която по настоящем е креативен директор на отдел "Lyfestile". Като такъв е бил съветник при разработването на продукти за много престижни фирми от различни сектори: дистрибуция (Auchan, Ikea, H&M, Vuitton), текстил за дома (Carré Blanc, Zorlu, DMC), домашни потреби (Arc International, Deshoulières), козметика (L’Oréal, Pacific Co., Créations Aromatiques, Cosmopolitan Cosmetics), хранителни продукти (Danone, Lindt, Häagen-Dazs, Nestlé), професионални панаири (Maison & Objet), eлектроника (LG, Samsung), услуги (Sofitel, TBWA) и др. Винсент Грегоар отговаря за издаването на брошури за тенденциите в областта на дизайна, декорацията и стила на Агенция "Нели Роди", които представляват истински енциклопедии за този сектор. Тези годишни публикации съдържат подробни анализи на поведението на потребителя, както и творчески и дизайнерски тенденции за професионалистите в “art of living”. Планетата в цялост е неговото поле на работа. Грегоар живее съсредоточен в заобикалящия го свят, в едно постоянно търсене. Той е страстен почитател на съвременното изкуство, преди да направи проучване на последните тенденции, ги дешифрира и анализира в цялата им сложност.